Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Doświadczenie zawodowe: 2 lata (24 miesiące) doświadczenia zawodowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO (w obszarze wsparcia procesu audytowego i/lub podatków). Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS Office w szczególności MS EXCEL, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole.
Katowice
Umowa o pracę na czas określony
od 6 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Lokalizacja: opolskie / Opole, ul. Wrocławska 62
19-03-25
SZCZEGÓŁYLokalizacja: wielkopolskie / Środa Wielkopolska
19-03-25
SZCZEGÓŁYLokalizacja: śląskie / Tworków
19-03-25
SZCZEGÓŁY