Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 157574
Warunki pracy
Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała oraz praca w terenie. Pracownik wykonuje głównie czynności administracyjno-biurowe związane z realizacją zadań obejmujacych gospodarowanie nieruchomościami użytkowanymi przez jednostki Policji, w tym w szczególności w zakresie najmu,
użyczenia i dzierżawy nieruchomośći oraz prowadzenia rozliczeń z tego tytułu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Pomieszczenia biurowe Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie, mieszczące się na VI i VII piętrze budynku - nie w pełni dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu (ciężkie drzwi wahadłowe na terenach komunikacyjnych, wąskie drzwi do pomieszczeń biurowych o ograniczonej powierzchni, brak odpowiednich sanitariatów na piętrach). Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon. Dodatkowo obsługa innych urządzeń biurowych: kserokopiarka, fax, niszczarka papieru, skaner.
Zakres zadań
- wykonuje czynności wynajmującego związanych z zawieraniem umów najmu, użyczenia, dzierżawy oraz porozumień dot. nieruchomości lub ich części, stanowiących własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie KWP w Krakowie, w tym m.in samodzielnie opracowuje projekty umów i porozumień, przygotowuje wymagania dot. wystąpień do Wojewody, Starostów i KGP oraz prowadzi rejestr umów,
- wystawia faktury i przygotowuje inne dokumenty rozliczeniowe dot. zawartych umów najmu, użyczenia, dzierżawy oraz porozumień o korzystaniu z nieruchomości Skarbu Państwa w trwałym zarządzie KWP w Krakowie,
- samodzielnie przygotowuje decyzje w sprawach przyznawania świadczeń mieszkaniowych dla policjantów KWP w Krakowie, OPP w Krakowie, SPKP, komisariatów bezpośrednio podległych KWP w Krakowie (w I instancji) oraz decyzji wydawanych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie jako organ II instancji,
- wykonuje czynności związane z gospodarką nieruchomości w tym udział w czynnościach związanych z przyjmowaniem i przekazywaniem nieruchomości, zawieraniem i realizowaniem umów,
- przyjmuje dokumentację oraz korespondencję w sprawach mieszkaniowych policjantów KWP w Krakowie w tym opracowuje dokumentację dot. wyrażenia bądź odmowy udzielenia przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie,
- planuje budżet w zakresie gospodarki nieruchomościami oraz gospodarki mieszkaniowej w tym przygotowuje list należności równoważników pieniężnych, prowadzenie sprawozdawczości w w/w zakresach tak aby zapewnić właściwe wykonanie ustawy budżetowej i realizacji świadczeń mieszkaniowych,
- prowadzi dokumentację dla nieruchomości będących w trwałym zarządzie oraz w posiadaniu zależnym KWP w Krakowie i udostępnionych CBŚP, CBZC i BSWP oraz dokumentacji mieszkaniowej funkcjonariuszy tych jednostek,
- doraźnie przygotowywanie zapytań cenowych i zleceń dot. zakupu asortymentu oraz usług wynikających z zakresu rzeczowego działania wydziału, współpracuje w tym zakresie z pracownikami merytorycznymi,