Ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego.Przygotowywanie wniosków dotyczących awansów i wyróżnieńProwadzenie akt osobowych strażaków i pracowników cywilnych. Obsługa systemu Fotech Ft-KADRY7, EZD i LotusWykonywanie innych prac zleconych przez Komendanta Powiatowego lub bezpośredniego przełożonego,Przygotowanie dokumentacji wydziału organizacyjno–kadrowego w celu przekazania jej do archiwum zakładowego,Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy, w tym m.in. koordynacja rocznego programu działania komendy, rocznego planu pracy,Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta podczas absencji technika,Terminowe wystawianie skierowań na profilaktyczne badania lekarskie dla strażaków i pracowników cywilnych
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista
Uprawnienia: prawo jazdy kat B
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Wymagania inne:[Umiejętność 2] : Odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, dyspozycyjność[Umiejętność 1] : znajomość przepisów prawnych wymaganych na zajmowanym stanowisku: ustawy o Państwowej Straży Pożarnej oraz rozporządzeń MSWiA, służbie cywilnej, urzęd
Miejsce pracy:Kłodzko
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 3 000 PLN