Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 152258
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca przy komputerze.
- Praca pod presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: VI piętro
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Koordynuje sprawy związane z rozwiązaniami systemowymi w Departamencie, w tym z wdrożeniem i stosowaniem zasad zarządzania ryzykiem, procesami i projektami
- Przygotowuje i aktualizuje projekty upoważnień i pełnomocnictw będących we właściwości Departamentu
- Koordynuje sprawy związane z ochroną danych osobowych w Departamencie, w szczególności współpracuje z Inspektorem Ochrony Danych, przygotowuje i przedkłada do podpisu upoważnienia do przetwarzania danych osobowych oraz prowadzi ewidencję tych upoważnień
- Przygotowuje i aktualizuje wewnętrzny regulamin organizacyjny Departamentu oraz opiniuje projekty aktów wewnętrznych Departamentu i Ministerstwa
- Koordynuje sprawy związane ze sporządzaniem i aktualizacją opisów stanowisk pracy i zakresów obowiązków w Departamencie, we współpracy z komórką właściwą do spraw kadr
- Uczestniczy w opracowywaniu zbiorczych odpowiedzi na wystąpienia kierowane do Departamentu, zarówno przez komórki organizacyjne Ministerstwa, jak i podmioty zewnętrzne, w tym w zakresie udostępniania informacji publicznej, w sprawach dotyczących zakresu działania Departamentu
- Opiniuje projekty krajowych aktów prawnych i rządowych dokumentów strategicznych, pod kątem zgodności z prawodawstwem, a także z zachowaniem specyfiki spółek Skarbu Państwa, których sprawy związane z nadzorem pozostają we właściwości Departamentu
- Uczestniczy w zapewnieniu obsługi kancelaryjno-biurowej Departamentu, w tym zapewnia obsługę sekretarską i asystencką kierownictwu Departamentu oraz koordynuje obieg korespondencji kierowanej do Departamentu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Znajomość ustawy – Kodeks cywilny
- Znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
- Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Umiejętność obsługi systemów prawnych (np. LEX, Legalis)
- Umiejętności i kompetencje: pracy w zespole, analitycznego myślenia, dobrej organizacji pracy,, rzetelność, kreatywność, komunikatywność, argumentowanie
- [Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Znajomość ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym
- Znajomość przepisów dotyczących wynagrodzeń członków organów spółek z udziałem Skarbu Państwa