Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Technik administracji
Miejsce pracy: Sieradz
Numer: StPr/25/0474
Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną Starostwa Powiatowego w Sieradzu, regulaminem pracy, instrukcją kancelaryjną i organizacyjną wydziału.Zapoznanie się z zakresami obowiązków pracowników wydziału i aktami prawnymi na zajmowanych stanowiskach oraz kodeksem postępowania administracyjnego.Prowadzenie spraw kancelaryjno-biurowych związanych z obiegiem dokumentów: poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa programu poczty elektronicznej, przyjmowanie, segregowanie i przekazywanie dokumentów do poszczególnych pracowników wydziału.Obsługa interesanta- przyjmowanie interesantów i udzielanie im ogólnych informacji.Pomoc przy rozliczaniu użytkowników nieruchomości z mediów.Obsługa urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka, skaner). Redagowanie i opracowywanie pism urzędowych przy użyciu programu Open Office, Word, Excel.Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi starostwa.Pomoc przy archiwizowaniu dokumentów.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera
Wymagania inne: Miejsce pracy:Sieradz
Rodzaj umowy:Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:1 994,40 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu