Tłumacz języka hiszpańskiego / Pracownik administracyjny

Tłumacz języka hiszpańskiego / Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Warszawa

Poszukujemy osoby na stanowisko pracownika administracyjnego/tłumacza, który dołączy do zespołu Group Elecnor, Energy division w Polsce.

 
Jakie będą Twoje obowiązki?
  • Tłumaczenia pisemne: e-maile, listy i inne dokumenty PL-ES, ES-PL.
  • Tłumaczenia ustne na spotkania z klientami i dostawcami.
  • Przygotowywanie krótkich raportów i zestawień.
  • Dodatkowe zadania w zależności od etapu projektu.
  • Organizacja administracji w biurze kontraktowym.
  • Monitorowanie stanu zaopatrzenia biurowego i materiałów eksploatacyjnych biura konstrukcyjnego, a także koordynowanie zakupów biurowych.
  • Prowadzenie i prowadzenie rejestru korespondencji.
  • Współpraca w zakresie zarządzania flotą samochodową przy projekcie.
Doświadczenie:
  • Co najmniej 1 rok doświadczenia w pisaniu tekstów technicznych i tłumaczeniach oraz na podobnych stanowiskach
Wymagania:
  • Dyplom z administracji, tłumaczeń, lingwistyki, językoznawstwa lub pokrewnej dziedziny uzyskany w uznanej instytucji szkolnictwa wyższego.
Umiejętności:
  • Dobre umiejętności komunikacji werbalnej.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku, szczególnie w obszarze administracyjnym w branży budowlanej lub pokrewnej, będzie dużym atutem.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Dokładność, punktualność i umiejętność pracy w zespole.
  • Dobre umiejętności organizacyjne i planistyczne.
Języki:
  • Język hiszpański.
Warunki:
  • Kontrakt:  Umowa na 1 rok
  • Wynagrodzenie:  W zależności od umiejętności kandydata.
  • Łączna liczba godzin: 40 godzin tygodniowo
  • Całkowita liczba wakatów: 1