Początki

Przygotowania do pracy w administracji podjęłam jeszcze w trakcie szkoły średniej, gdy zapisałam się na kurs komputerowy kończący się egzaminem i dający zaświadczenie, o nabyciu niezbędnych umiejętności do pracy z komputerem. Wyobrażając siebie jako osobę dorosłą, w moich oczach zawsze byłam kobietą sukcesu pracującą w dużym, przestronnym biurze i otoczoną szerokim wachlarzem dokumentów, segregatorów i teczek.

Swoje początki w zawodzie specjalisty ds. administracyjnych w Opolu, specjalista ds. administracyjnych Opole, pamiętam jak przez mgłę. Była to moja pierwsza poważna praca, dlatego starałam się wypaść jak najlepiej. Niestety, nowa praca to nowe obowiązki, których trzeba się nauczyć. A nauka zawsze zajmuje trochę czasu. Pierwsze dwa tygodnie minęły mi na ciągłych szkoleniach, kursach, rozmowach z osobami bardziej doświadczonymi ode mnie i ciągłej nauce co, jak, gdzie i na kiedy.

Dopiero po jakimś czasie udało mi się wypracować system pracy i realizacji obowiązków, który pozwolił mi wykonywać swoje zadania na tyle efektywnie, że nie musiałam dłużej zostawać po godzinach. Każdy nowy dzień to nowe doświadczenia, dające lepsze pojęcie o wykonywanej pracy i uczące nowych rzeczy. Z czasem praca specjalisty ds. administracyjnych zaczęła sprawiać mi dużą przyjemność i dawać poczucie stabilizacji zawodowej. Wiedziałam, że w oczach szefostwa jestem dobrym pracownikiem, dlatego byłam spokojna o swoją zawodową przyszłość.

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked*