Aby zostać specjalistą ds. administracyjnych w naszej płockiej firmie konieczne jest posiadanie pewnych cech i umiejętności niezbędnych ze względu na rodzaj i charakter wykonywanej pracy. Od kandydatów aplikujących na stanowisko specjalisty, specjalista ds. administracyjnych Płock, wymaga się przede wszystkim posiadania wykształcenia wyższego na kierunku administracji, zarządzania, ekonomii lub marketingu. Ponadto, ważnym punktem życiorysu jest umiejętność obsługi komputera, pakietu biurowego MS Office oraz podstawowych urządzeń biurowych, takich jak drukarka, kserokopiarka, niszczarka czy fax.
Co więcej, jako, że praca w zawodzie specjalisty w naszej firmie wymaga okazjonalnego spotkania z klientami w terenie, od specjalisty ds. administracyjnych wymaga się również prawa jazdy kategorii B. Ze swojej strony gwarantujemy zapewnienie samochodu służbowego, laptopa oraz telefonu komórkowego ułatwiających pracę w biurze i kontakt z klientami.
Ważnym jest, by osoba aplikująca na stanowisko specjalisty administracyjnego biegle posługiwała się językiem polskim w piśmie oraz bardzo dobrze znała język angielski. Cennym atutem jest doświadczenie zdobyte w dziale administracji lub na innym stanowisku biurowym. Do wymaganych cech charakteru zaliczają się:
- umiejętność kierowania zespołem pracowników,
- umiejętność planowania, organizacji i zarządzania,
- zdolności przywódcze i negocjacyjne,
- kreatywność i inicjatywa,
- samodzielność,
- dokładność,
- terminowość,
- dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących.