Przeglądając na jednej ze stron internetowych oferty pracy w Radomiu, natrafiłam na ogłoszenie skierowane do specjalistów ds. administracyjnych. Jako, że przed utratą pracy pracowałam ponad 2 lata na stanowisku administracyjnym w radomskiej firmie zajmującej się wytwarzaniem sprzętu elektronicznego, pomyślałam, że zajęcie specjalisty będzie w sam raz dla mnie.
Przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej rozpoczęłam na tydzień przed wyznaczoną datą spotkania. Czym – zapytacie? Oczywiście zakupami! Każdy wie, że na rozmowie kwalifikacyjnej trzeba się odpowiednio zaprezentować dlatego wykorzystałam okazję, wyjęłam trochę pieniędzy z konta oszczędnościowego i pobiegłam do Galerii Słonecznej by wpaść w zakupowe szaleństwo. Po zakupach nastąpiły mniej przyjemne przygotowania, a mianowicie zaczęłam przypominać sobie podstawowe pojęcia związane z administracją, zebrałam referencje od poprzedniego pracodawcy oraz przygotowałam sobie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, specjalista ds. administracyjnych Radom. Wiedziałam, że praca specjalisty nie jest zwykłym zajęciem, a żeby nim zostać trzeba się wykazać czymś więcej. Specjalista to w końcu specjalista, a nie jakiś zwykły pracownik biurowy.
Rozmowa poszła mi na tyle dobrze, że po tygodniu od daty spotkania otrzymałam telefon z radosną informacją o przyjęciu mnie do pracy. Zakupy i przygotowania nie poszły jednak na marne!