Wymagania na stanowisko specjalisty

Wymagania na stanowisko specjalisty

Aby zostać specjalistą ds. administracyjnych w Bielsku-Białej należy spełnić szereg wymagań sprecyzowanych przez pracodawców oferujących miejsca pracy. Dobry specjalista ds. administracyjnych powinien posiadać wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania, ekonomii, administracji lub marketingu. Ponadto specjalista powinien umieć posługiwać się komputerem oraz programami pakietu biurowego MS Office oraz mieć prawo jazdy kategorii B.

Niezmiernie ważnym elementem profilu zawodowego specjalisty ds. administracyjnych, specjalista ds. administracyjnych Bielsko-Biała, jest umiejętność sporządzania podstawowych dokumentów  w języku polskim i angielskim. Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie to także konieczność.

Dobry specjalista to ktoś, kto posiada bardzo dobrze rozwinięte umiejętności kierowania kapitałem ludzkim, planowania i organizacji pracy oraz może pochwalić się doświadczeniem zawodowym w dziale administracji lub na innym podobnym stanowisku. Pracownik zatrudniony na tym stanowisku powinien również cechować się: umiejętnościami negocjacyjnymi, zdolnościami przywódczymi, kreatywnością, inicjatywą, odpowiedzialnością, samodzielnością i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki. Ponadto, specjalista powinien być przedsiębiorczy, pomysłowy w rozwiązywaniu problemów oraz wykazywać się dobrą organizacją pracy i umiejętnościami logicznego myślenia.

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked*