Jeden z obowiązków w pracy Specjalisty ds. Administracyjnych

jajko firmowe

O zakresie obowiązków pracownika na stanowisku Specjalisty ds. Administracyjnych możecie przeczytać w przedostatnim poście. Dziś natomiast zajmę się jednym z obowiązków, które ww. pracownik realizuje okazyjnie. Chodzi tutaj o organizowanie wszelkiej maści firmowych imprez okolicznościowych. Mam na myśli np. Święta Bożego Narodzenia, Tłusty Czwartek, Dzień Kobiet, Dzień Chłopaka czy też nadchodzące Święta Wielkanocne. Skupmy się właśnie na nich, ponieważ chyba w tym momencie każdy myśli już tylko o nich – a raczej o dniach wolnych od pracy, które Ustawodawca gwarantuje w związku z tym.

Jak zatem dział administracyjny może zorganizować tradycyjne jajko firmowe? Jeśli będzie ładna pogoda, fajnym pomysłem może być wyjście pracownicze w plener. Czy wystawienie stołów przed budynek to strasznie głupi pomysł? Jeśli biurowiec, w którym siedzibę ma firma, dysponuje placem z trawnikiem i dogadamy się z Administratorem, to ten pierwotnie mogłoby się wydawać absurdalny pomysł, może mieć swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości.

Kwestią zorganizowania cateringu na taką imprezę, zająć musi się oczywiście Pracownik Administracyjny. Ale co w ogóle z uzyskaniem pozwolenia na taki event pod chmurką? Kto z pracowników powinien załatwić pozwolenie? Być może Kierownik działu Administracyjnego? Takie jajko wielkanocne dla pracowników to doskonała okazja do porozmawiania w luźniejszej atmosferze z każdą osobą w organizacji, z którą nie mamy sposobności porozmawiać na co dzień. Generalnie wszyscy pracownicy zgodnie pozytywnie podchodzą do wszelkiego typu imprez pracowniczych. Nic dziwnego, w końcu, zamiast wykonywać swoje obowiązki, można chwilę odetchnąć w doborowym towarzystwie.

2 komentarze

  • Avatar dla koni457

    Reply koni457 - 26 kwietnia 2017

    dobry pomysł z taką imprezą „pod chmurką” 😉

  • Avatar dla Anka

    Reply Anka - 11 maja 2017

    Takie obowiązki to sama przyjemność 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked*