Miejsce pracy: Kartuzy
Ogłoszenie o naborze Nr 147227
Warunki pracy
-budynek jednopiętrowy bez podjazdu dla osób niepełnosprawnych i windy, brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych, -praca poza siedzibą urzędu, wyjazdy służbowe,
Zakres zadań
- Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Powiatowym Lekarzem Weterynarii, zespołami oraz samodzielnymi stanowiskami,
- Zapewnienie właściwej organizacji pracy sekretariatu,
- Obsługa poczty elektronicznej,
- Prowadzenie rejestrów związanych z przyjmowaniem i wysyłaniem korespondencji ,
- Prowadzenie rejestrów spraw, decyzji, postanowień i innych rodzajów dokumentów wg procedur obowiązujących w Inspektoracie,
- Archiwizacja dokumentów w Inspektoracie,
- Obsługa systemu EZD i E-doręczeń.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie administracyjno-ekonomiczne
- prawo jazdy kat B
- umiejętność obsługi komputera oraz oprogramowania biurowego, w tym MS Office,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22.07.1944r. do dnia 31.07.1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18.10.2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatów / kandydatek urodzonych 01.08.1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 01.08.1972r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe