Strona główna
Specjaliści ds. administracyjnych w Polsce
Aktualności
Poszukiwanie pracy
Specjalista ds. adminsitracji
Warunki pracy
Zakres obowiązków
Praca
Specjalista ds. administracji sprzedaży i logistyki
Praca specjalista ds. administracji
Praca
Specjalista ds. administracji sprzedaży i logistyki
Specjalista ds. administracji sprzedaży i logistyki
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską.
Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych.
Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, logistycznymi.
Zapewnienie ciągłości dostaw dokumentacji rejestracyjnej i sprzedażowej do dealerów.
Wsparcie dealerów w sprawach rejestracyjnych, tworzenie raportów oraz zestawień.
Precyzyjne zarządzanie dokumentacją logistyczną oraz systematyczne aktualizacje bazy danych.
Wymagania:
Umiejętność obsługi MS Excel oraz innych systemów informatycznych.
Doświadczenie w administracji sprzedaży, mile widziane w sektorze motoryzacyjnym.
Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych oraz zdolność do pracy wielozadaniowej.
Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Prawo jazdy kat. B.
Co oferujemy?
Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się branży.
Możliwość rozwoju i pracę w międzynarodowym środowisku.
Konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet narzędzi niezbędnych do pracy.
Forma współpracy: umowa cywilnoprawna (B2B).
APLIKUJ TERAZ
Asian Automotive Distribution Center
Radom
Płock
Specjalista ds. administracji sprzedaży i logistyki
Podobne oferty
Specjalista ds. logistyki i administracji
Pracodawca:
Asian Automotive Distribution Center
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
13-03-25
SZCZEGÓŁY
Specjalista ds. logistyki i administracji
Pracodawca:
BAIC
Lokalizacja:
mazowieckie / Warszawa
21-02-25
SZCZEGÓŁY