Specjalista ds. administracji sprzedaży i logistyki

Specjalista ds. administracji sprzedaży i logistyki
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską.
  • Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych.
  • Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, logistycznymi.
  • Zapewnienie ciągłości dostaw dokumentacji rejestracyjnej i sprzedażowej do dealerów.
  • Wsparcie dealerów w sprawach rejestracyjnych, tworzenie raportów oraz zestawień.
  • Precyzyjne zarządzanie dokumentacją logistyczną oraz systematyczne aktualizacje bazy danych.
Wymagania:
  • Umiejętność obsługi MS Excel oraz innych systemów informatycznych.
  • Doświadczenie w administracji sprzedaży, mile widziane w sektorze motoryzacyjnym.
  • Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych oraz zdolność do pracy wielozadaniowej.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Prawo jazdy kat. B.
Co oferujemy?
  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się branży.
  • Możliwość rozwoju i pracę w międzynarodowym środowisku.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet narzędzi niezbędnych do pracy.
  • Forma współpracy: umowa cywilnoprawna (B2B).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Specjalista ds. logistyki i administracji

Pracodawca: Asian Automotive Distribution Center

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

13-03-25

SZCZEGÓŁY

Specjalista ds. logistyki i administracji

Pracodawca: BAIC

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

21-02-25

SZCZEGÓŁY