Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 151465
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: II p.,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Zapewnia obsługę kancelaryjno-biurową sekretariatu Biura Dyrektora Generalnego oraz wspiera obsługę sekretariatu Dyrektora Generalnego Ministerstwa, w szczególności: łączy rozmowy telefoniczne, w tym w języku angielskim, i udziela podstawowych informacji – w uzgodnieniu z kierownictwem Biura lub Dyrektorem Generalnym, zapewnia obsługę organizacyjno-recepcyjną spotkań i narad, koordynuje obieg korespondencji, zgodnie z instrukcją kancelaryjną Ministerstwa również w systemie EZD, przyjmuje i rejestruje korespondencję adresowaną do Biura oraz Dyrektora Generalnego, zapewnia wyposażenie sekretariatu w materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych i materiały biurowe, prowadzi sprawy związane z wyjazdami służbowymi pracowników Biura oraz Dyrektora Generalnego.
- Sporządza listy obecności oraz plany urlopowe pracowników Biura oraz współpracuje z Zespołem do Spraw Rozwoju Zawodowego w zakresie organizowania szkoleń dla pracowników Biura.
- Prowadzi i koordynuje sprawy związane z ochroną danych osobowych w Biurze, w tym przygotowuje i przedkłada do podpisu upoważnienia do przetwarzania danych osobowych, prowadzi ewidencję upoważnień oraz pełni funkcję koordynatora do spraw ochrony danych osobowych w Biurze.
- Przygotowuje, we współpracy z koordynatorami ochrony danych osobowych w Ministerstwie, upoważnienia do przetwarzania danych osobowych dla dyrektorów komórek organizacyjnych oraz prowadzi ewidencję tych upoważnień.
- Koordynuje prace związane z planowaniem i wykorzystywaniem środków budżetowych, w tym przygotowuje zapotrzebowanie środków na wydatki budżetowe miesięczne i kwartalne oraz raportuje zmiany zapotrzebowania w ramach dekad.
- Współpracuje z przedstawicielami urzędów administracji rządowej i samorządowej oraz spółek z udziałem Skarbu Państwa i innymi podmiotami/organizacjami, a także z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa.
- Współpracuje z Departamentem Komunikacji w zakresie obsługi medialnej.
- Kompletuje i przechowuje dokumentację i materiały niezbędne w bieżącej pracy kierownictwa Biura i Dyrektora Generalnego, tworzy i aktualizuje podręczne zbiory aktów normatywnych i publikacji. Przygotowuje komunikaty, raporty, pisma i notatki zlecane przez kierownictwo Biura i Dyrektora Generalnego
- Przygotowuje komunikaty, raporty, pisma i notatki zlecane przez kierownictwo Biura i Dyrektora Generalnego Ministerstwa, a także przekazuje pracownikom ustalenia i polecenia.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego zakresie obsługi sekretariatu.
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
- Znajomość regulaminu organizacyjnego Ministerstwa Aktywów Państwowych.
- Znajomość przepisów określających podział pracy Kierownictwa Ministerstwa.
- Znajomość przepisów w zakresie dostępu do informacji publicznej.
- Znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.
- Umiejętności i kompetencje: dobrej organizacji pracy, pracy pod presją czasu, precyzyjnego przekazywania informacji, asertywność, komunikatywność, rzetelność, wysoka kultura osobista.
- [Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Umiejętność obsługi systemu EZD.