Miejsce pracy: Cieszyn
Ogłoszenie o naborze Nr 153123
Warunki pracy
Praca w siedzibie Komendy w godzinach pracy Komendy tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 13.30. Budynek Komendy nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak wind). Pomieszczenia są zlokalizowane na I piętrze.
Warunki pracy:
oświetlenie naturalne/sztuczne;
obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy mionitorze komputerowym;praca przy komputerze wymagająca wysilku statycznego;
wysilek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentów;
realizacja zadań pod presją.
Zakres zadań
- prowadzenie spraw związanych z dyscypliną służby i pracy w Komendzie Powiatowej PSP;
- prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz emerytów
- sporządzanie okresowych sprawozdań i zestawień dotyczących realizowanych zadań w tym samym stanu zatrudnienia
- realizacja polityki kadrowo-płacowej
- sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno-rentowej
- analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji pracowników oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego
- prowadzenie dokumentacji związanej z dodatkowym zatrudnieniem pracowników
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego w prowadzeniu spraw administracyjno-biurowych
- znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office, poczty elektronicznej, znajomość instrukcji kancelaryjnej, znajomość prawa i procedury administracyjnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe