Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 153102
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Uczestniczy w procesie opracowywania planu dochodów i wydatków KPRM w układzie klasyfikacji budżetowej oraz w układzie zadaniowym, na podstawie wielkości przyjętych w ustawie budżetowej (w tym w podziale na poszczególne biura/departamenty).
- Uczestniczy w procesie monitorowania ponoszonych wydatków i opracowaniu miesięcznych i kwartalnych analiz z przebiegu wykonania dochodów i wydatków KPRM, w tym w zakresie środków pochodzących z Unii Europejskiej na finansowanie projektów.
- Bierze udział w procesie dokonywania zmian w planie wydatków KPRM – analizuje wnioski o zmiany w planie finansowym wydatków, przygotowuje propozycje zmian w planie oraz projekty decyzji w tym zakresie – w ramach budżetu części 16 – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów i części 23 – Członkostwo Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej.
- Prowadzi w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR obsługę w zakresie planów finansowych, w tym przygotowuje wnioski i decyzje w zakresie zmian w planach finansowych.
- Uczestniczy w procesie opracowywania materiałów do Wieloletniego Planu Finansowego Państwa oraz projektu ustawy budżetowej w zakresie budżetu dysponentów części 16 – Kancelaria Prezesa Rady Ministrów i części 23 – Członkostwo Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej.
- Uczestniczy w sporządzaniu informacji dla potrzeb komisji sejmowych i senackich w sprawach dotyczących budżetu dysponenta części 16 – Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz części 23 - Członkostwo Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej i ich realizacji.
- Przygotowuje wyjaśnienia i odpowiedzi kontrolerom i audytorom, w tym kontrolerom Najwyższej Izby Kontroli w zakresie planowania i wykonania wydatków i dochodów.